onsdag 25 september 2013

Kittens with chainsaws does america

Det här var riktigt, riktigt roligt!
Min novell som jag debuterade med i Eskapix en gång i tiden (well, det är mindre än ett år sen), "Kittens with chainsaws" har fått ett amerikanskt hem.

Det är förlaget Sunbury press som plockat in den engelska översättningen i antologin "Undead living - contemporary undead". Här kan man köpa boken, som kommer både i tryckt format och som ebok (det har som sagt varit viktigt för mig när jag skickat in mina texter, att samlingen ska komma ut som fysisk trycksak).

Så här ser omslaget ut:


Om jag ska vara riktigt ärlig så är väl layouten och själva bilden sådär, men det är skit samma - jag blir publicerad i en amerikansk antologi, punkt slut!

Så här ser listan på de medverkande ut:

Feeding Frenzy – Michael Collins
The Supreme Race – Catherine Jordan
The Storm - Kristina Mosley
The Collextors - Fallon Stoeffler
Angel Of Mercy - Joseph Rubas
Night Drive – C. Inferno
Encounter In The Dead Of Night… - Sergio Palumbo
Kittens With Chainsaws - Johannes Pinter
Even The Great Will Fall – Thomas M. Malafarina
Handsome Jack – C. M. Saunders
Richard The Vampire – Joshua Malbin
Responsibility – Paul Stansfield
The Benefits of Being Dead - Benjamin Blake
The Price Of Rice – Mark Slade 

Detta blir samtidigt lite av ett jubileum - det är den tionde novellen som jag får publicerad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar